Wnioski o szacowanie strat spowodowanych suszą w 2024 roku.

Wójt Gminy Drelów informuje o możliwości składania wniosków o oszacowanie strat w uprawach rolnych spowodowanych przez SUSZĘ2024  roku.

Wniosek będzie można składać indywidualnie, tj. bez udziału Gminy, drogą elektroniczną poprzez specjalnie przygotowaną do tego celu PUBLICZNĄ APLIKACJĘ, którą Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi uruchomiło na swojej stronie https://aplikacje.gov.pl/app/susza/#/campaign (logowanie możliwe przez profil zaufany)

Po zatwierdzeniu i wysłaniu wniosku o szacowanie strat należy czekać, aż dostępne będzie pobranie protokołu z szacowania strat w wyniku suszy. 

Posiadanie wydrukowanego protokołu z szacowania strat stanowi warunek do ewentualnego otrzymania pomocy finansowej od ARiMR.

WNIOSEK O SZACOWANIE STRAT SPOWODOWANYCH SUSZĄ NIE JEST WNIOSKIEM O OTRZYMANIE POMOCY FINANSOWEJ, A JEDYNIE WNIOSKIEM DO OTRZYMANIA PROTOKOŁU Z SZACOWANIA STRAT.

DOPIERO POSIADANIE PROTOKOŁU JEST KONIECZNE ABY ZŁOŻYĆ WNIOSEK O OTRZYMANIE POMOCY FINANSOWEJ DO POWIATOWEGO BIURA ARiMR.

Kontakty w celu otrzymania dodatkowych informacji:

Pracownik Urzędu Gminy Drelów, pok. 13 I piętro, tel.: 83/372-32-34

Pracownik Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Grabanowie tel.: 609-662-961

Accessibility Toolbar

Scroll to Top