W czwartek (28 grudnia) zostaną wprowadzone tymczasowe zmiany w obsłudze mieszkańców w zakresie dowodów osobistych. Związane jest to z zaplanowaną przez Centralny Ośrodek Informatyki aktualizacją systemu teleinformatycznego, w którym prowadzony jest Rejestr Dowodów Osobistych. Planowane działania mają na celu konieczność zapewnienia bezpiecznego wdrożenia z dniem 29 grudnia br. rozwiązań technicznych umożliwiających świadczenie usług związanych z wnioskowaniem o dowód osobisty.
Informujemy, że w dniu 28 grudnia (czwartek) wnioski o wydanie dowodu osobistego będą przyjmowane wyłącznie do godz. 12.00.
Od godz. 9.00 nastąpi również wyłączenie usługi składania wniosku o dowód dla dziecka lub podopiecznego przez internet (https://www.gov.pl/web/gov/uzyskaj-dowod-osobisty-dla-dziecka-lub-podopiecznego).
Obsługa mieszkanek i mieszkańców w pozostałych sprawach, w tym w zakresie wydawania gotowych dowodów osobistych, będzie odbywała się bez zmian.